به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان ، در اجرای نامه شماره ۲۷۷۸‏/۱۴۰۰‏/۵۰۰۰ مورخ ۲۴‏/۱۲‏/۱۴۰۰ معاون بیمه ای و در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و یکپارچه سازی درگاههای ارسال لیست حق بیمه از سوی کارفرمایان ، درگاه ورودی سامانه samt.tamin.ir از تاریخ هفتم فروردین ۱۴۰۱  غیرفعال و سامانه ES.TAMIN.IR  جایگزین آن شده است.

کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه es.tamin.ir  شده و از منوی کارفرمایان ، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.

در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می بایست با ورود به سامانه جدید es.tamin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کند.

کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به ساماه جدید می توانند با شماره ۴ رقمی ۱۴۲۰ تماس گرفته و راهنمایی لازم را بصورت تلفنی دریافت کنند.

در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *