استاندار گلستان با اشاره به سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به استان، برنامه‌های این سفر را که در روز جمعه انجام می‌شود تشریح کرد.

علی‌محمد زنگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: روز جمعه ۱۳ اسفندماه، استان گلستان میزبان رئیس جمهور، معاونان و برخی وزرا خواهد بود. برای ارتباط مردم با رئیس جمهور هم چند تدبیر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: خط تلفنی ۱۱۱ آماده دریافت مطالبات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است ضمن اینکه سامانه ۱۱۱.ir  نیز هم یکی دیگر از راه‌هایی است که مردم می‌توانند نامه‌ها و مطالبات خود را منعکس کنند.

استاندار گلستان افزود: علاوه بر این، نمایندگان تام‌الاختیار همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز در ادارات‌کل استان مستقرند و چنانچه ارباب‌رجوع‌ مراجعه کند، وزرا، معاونان و نمایندگان تام‌الاختیار آنان پاسخگوی مردم خواهند بود.

وی بیان داشت: چند نفر از وزرا نیز براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در شهرستان‌ها حضور میدانی خواهند داشت تا متناسب با مسائل و مشکلاتی که در استان وجود دارد، بازدیدها انجام و برای آنها تصمیم ویژه گرفته شود.

وی توضیح داد: در روزهای پنجشنبه  و جمعه این سازوکار برای ارتباط مردم با دولت فعال خواهد بود، ضمن اینکه با توجه به شرایط کرونایی عمده برنامه‌های این سفر ناظر به بازدید از چالش‌ها و نیازهای استان خواهد بود و ملاقات‌های مختصر که با گروه‌های خاص، با شرایط خاص و مقتضیات کرونایی پیش‌بینی شده است، توسط نهاد ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *